Sunday, May 13, 2007

Aloha!

Til slutt ble det bestem at jeg skulle bli værende på vestkysten og kanskje jobbe i liten by som heter Tuam. Men så plutselig ombestemte jeg meg, også sa jeg opp den faste jobben, og flyttet hjem til mor og far på Melhus. Interessant beslutning, mange, inkludert meg, var litt overrasket. Men nå er jeg altså her, og neste uke er jeg i Kristiansund og graver steinalder på flyplassen.

I mellomtiden har jeg oppdaget facebook, og funnet mange gamle venner. Mest har jeg nok funnet venner som jeg også ellers har ganske mye kontakt med, så jeg ser nok ikke helt den store hensikten. Men foreløbig er det altså ganske morsomt, og egentlig nyter jeg bare å ha internett igjen, det er egentlig ganske greit. Av mer spennende ting har jeg også kjøpt meg bil!!! Helt utrolig. Det er som om friheten selv er parkert utenfor huset. Jeg kan komme meg hvor som helst. F. eks. til Ørlandet hvor jeg var i går, og der var det veldig fint. Jeg og Kari kjørte rundt på Fosen en hel dag og det var riktig så eksotisk, og ikke så rent lite spennende da en av urinnvånerne prøvde å ta livet av oss i en sving med en relativt stor semi-trailer. Men vi kjempet oss tappert ut av den leie knipa, og fortsatte modig reisen inn i det ukjente.

Jeg skal legge ut et bildet av bilen, og da vil kanskje også vidunderets navn bli avslørt. Mulig jeg burde ha en dåp. Skal tenke på det.

Alle i Trondheim: pling på om dere vil finne på noe:-)

No comments: